ח"כ בוסו: "הבשורה האמיתית היא חיזוק הזהות היהודית"

אייל ראובן No Comments on ח"כ בוסו: "הבשורה האמיתית היא חיזוק הזהות היהודית"

חה"כ אוריאל בוסו במהדורת סוף השבוע: "יש סעיפים מעניינים בהסכמים בנושא הזהות היהודית של מדינת ישראל. עברנו טראומה בשנה וחצי האחרונות. כל יום קמנו למשהו אחר שדרדר את המדינה. אני חושב שזו הבשורה האמיתית היום"

צילום: by Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ אוריאל בוסו (ש"ס), אומר בשיחה עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי), כי הבשורה החשובה ביותר של הממשלה החדשה היא חיזוק הזהות היהודית.

בפתח הריאיון אמר בוסו: "התקשורת במסע הפחדה חסרת תקדים. אנחנו נעשה בע"ה את כל מה שהתחייבנו עם עבודה קשה. כבר הוכחנו את זה כשהיינו בשלטון. אם מדובר בבעיות התחבורה – אז נתעסק באמת בתחבורה ולא במה שמצויר בתמרורים. כמובן שנטפל ביוקר המחיה…"

הוא התייחס לעמדה של ש"ס שלא לפרסם דבר מההסכמים טרם סגירתם: "כבר עברנו את הבחירות ואין לנו פריימריז ואין טעם לשכנע מישהו. כשכולם הסתובבו סביב כל מיני דברים כבר היו לנו סעיפים מוכנים".

על תפקידו הצפוי כיו"ר ועדת הבריאות, במקביל לכהונתו של דרעי כשר הבריאות: "אין ספק שהוועדות הן הגוף המפקח על הממשלה. דרעי הולך לעשות מהפכה בבריאות. נכונה לנו עבודה משותפת רבה".

על תפקידו של דרעי כשר הפנים: "אין ספק שיהיה שינוי בנושא הדרכונים. דרעי יורד לפרטים בכל נושא. הוא ימנה סגן שר מוכשר שמכיר את משרד הפנים, ח"כ ארבל".

"יש סעיפים מעניינים בהסכמים בנושא הזהות היהודית של מדינת ישראל", אמר בוסו. "עברנו טראומה בשנה וחצי האחרונות. כל יום קמנו למשהו אחר שדרדר את המדינה. אני חושב שזו הבשורה האמיתית היום".



0 תגובות